No ei vielä! 🙂 Niin se viikko hiilarittomalla dieetillä meni kuin siivillä. Toivottavasti tuleva viikko soljuis yhtä nopeesti eteenpäin. Ajoittain iskee kyllä kauhee nälkä, mutta onneks se vesi pitää kohtalaisen kylläisenä. Annoskoot on entiseen nähden nyt varsin pieniä ja aterioitakin on yksi vähemmän, niin ihmekkös tuo. Äsken vedin treenin päälle proteiinipuddingin, ja voi jestas että …