Ohhoh.. Alkaa olla ruuti lopussa ja pää on tyhjä kun Apollo perjantai iltana, mutta vielä tarvis syödä yks ateria ennen koomaan vajoamista. Nyt on taas sellanen ”onko järkee vai ei” hetki, mutta tosta ku vedän tonnikalaa turpaan, niin elämä hymyilee taas 😉 Oli kyllä mukava palata töihin. Päivä on menny nopeesti, eikä oo kerenny tylsistymään. …