Ennustukseni on käynyt toteen! Kun Vapun lähestyessä kaupan hyllyt notkuvat tippaleipiä, munkkeja & simaa, niin suurena munkkifanina kirpasee kyllä jättää ne herkut kauppaan 😀 Viimeviikonloppu ei tunnu enää missään! Voi että mulla on ikävä simaa.. K-kaupoista saa ihan törky hyvää, olikohan se joku Kössin kotitilan sima? No mut eniveis, maistuu ihan.. ei nyt ehkä Mummin tekemälle, mutta ainakin …