Lainaa.com

Yleinen

Hajottaako?

10.04.2013, Miia

No ei vielĂ€! 🙂

Niin se viikko hiilarittomalla dieetillĂ€ meni kuin siivillĂ€. Toivottavasti tuleva viikko soljuis yhtĂ€ nopeesti eteenpĂ€in. Ajoittain iskee kyllĂ€ kauhee nĂ€lkĂ€, mutta onneks se vesi pitÀÀ kohtalaisen kyllĂ€isenĂ€. Annoskoot on entiseen nĂ€hden nyt varsin pieniĂ€ ja aterioitakin on yksi vĂ€hemmĂ€n, niin ihmekkös tuo. Äsken vedin treenin pÀÀlle proteiinipuddingin, ja voi jestas ettĂ€ se tĂ€ssĂ€ kohtaa maistuu taivaalliselle 😀 Maistatin yksi pĂ€ivĂ€ kaverillekkin sitĂ€ suurten hehkutuksien saattelemana, mutta vanhana herkkupyllynĂ€ se ei ollu lainkaan vaikuttunut mun tĂ€mĂ€n hetken ykkösherkusta. Eli kaikille teille herkkupylleröisille kevÀÀn paras laihdutusvinkki;  Kun onnistuu pitĂ€mÀÀn itsensĂ€ parikin viikkoa hajuttomalla, vĂ€rittömĂ€llĂ€ ja mauttomalla dieetillĂ€, maistuu sen jĂ€lkeen esimerkiksi marjapiltti, kuin gourmet jĂ€lkkĂ€ri konsanaan!

Kohta pitĂ€s mennĂ€ valmistamaan huomisen työpĂ€ivĂ€n evĂ€itĂ€. Aamupalaksi valkuaista ja parsakaalia, nam nam! PidĂ€n itseĂ€ni loistokokkina, mutta eilen kun yritin epĂ€toivosesti paistaa niitĂ€ valkuaisia ilman rasvaa, niin en varsinaisesti tuntenut olevani VĂ€limĂ€en Hansun saappaissa.. Pannuunhan ne jymĂ€hti ja rapsuttelin sitte sellasta kookoshiutaleen nĂ€köistĂ€ kuivunutta kuraa evĂ€skippoon, ai ettĂ€… 😀 Onneksi työkaveri vinkkasi, ettĂ€ ne voi helposti kypsentÀÀ myös mikrossa, niin tĂ€nÀÀn kokeillaan sitĂ€! Noh, kanat kypsyy uunissa, niitĂ€ mĂ€ en voi ryssiĂ€.

Alustavasti mennÀÀn tĂ€llĂ€ ainakin sunnuntaihin ja kattellaan sitten miten jatketaan. Saa nĂ€hdĂ€, miten loppuviikon treenit sujuu. Ville huutaa mulle aina ”SÄHKÖÖ SÄHKÖÖ!!”, mutta kohtapa saattaa olla meikĂ€lĂ€isen kaapeleista virta loppu 😉 Jaloista huomaan jo nyt, ettĂ€ ne vĂ€syy poikkeuksellisen nopeesti.Onneks saan viikonloppuna molemmille pĂ€iville treenikaverin, niin sitte mun on pakko esittÀÀ, etteikö muka tuntuis missÀÀn. TĂ€nÀÀn treenailin olkapÀÀt, kun valmennus siirtyi, eli huomenna on mua jo ajatuksena kauhistuttanut perĂ€osastotreeni, Hitlerin lempeĂ€sti kannustaessa. Katotaan selviĂ€nkö hengissĂ€ 😀


Vastaa

SÀhköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentÀt on merkitty *