Formula 1 VPN-Suomi

Yleinen

Paluu arkeen.

08.04.2013, Miia

Ohhoh.. Alkaa olla ruuti lopussa ja pää on tyhjä kun Apollo perjantai iltana, mutta vielä tarvis syödä yks ateria ennen koomaan vajoamista. Nyt on taas sellanen ”onko järkee vai ei” hetki, mutta tosta ku vedän tonnikalaa turpaan, niin elämä hymyilee taas 😉

Oli kyllä mukava palata töihin. Päivä on menny nopeesti, eikä oo kerenny tylsistymään. Ainoo huono puoli on se, että neljältä kun nousee polkemaan vimmatusti, ja nukkumaan pääsee vasta kymmenen jälkeen, niin ei tahdo toi unen määrä pidemmän päälle riittää. Oma vika, täytyy yrittää saada treeni hoidettua aikasemmin.

Huomenna täytyykin pitää lepopäivä , koska keskiviikkona vedetään berbeeritreenit valmennuksen alla ja kaikki mahdollinen energia tulee tarpeen! Mulla on silloin myös kuntochecki, eli kattellaan vähän missä mennään. Ai että ystävät se on mieltä ylentävä fiilis tönöttää salilla kalsarit jalassa ”läskitarkastuksessa” 😀 Hahaha! Ei kai, ei se nyt niin kamalaa oo. Tarpeellista kyllä, ja on hyvä saada palautetta, koska ite alan sokeutumaan kehitykselle..

Mutta nyt.. nopee ruoka ja unta palloon!!


2 vastausta

  1. Miia sanoo:

    Joo kuvissa sen näkee, mutta sitte meet tyytyväisenä, rinta rottingilla peilin eteen ja toteat, että siinä kamerassa on kyllä jotain vikaa 😀

  2. paivikarkinen sanoo:

    Se on kyllä hassua, miten itse ei huomaa tuota kehitystä. Sen takia sun pitääkin pistää paljon paljon kuvia! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *