Formula 1 VPN-Suomi

Yleinen

Päivä ennen kuvausta

17.04.2013, Miia

Energiatasot ja mieli alkaa taas olla korkeella! Erityisesti se mieli, nyt kun tiputtelen tässä toista lasia valkoviiniä 😉 Kyllä tuntuu, kun en oo sitten tammikuun jälkeen tainnut ottaa alkoholia yhtään. No mitä mä en harrastukseni eteen tekisi! Nyt ollaan menty tosiaan pari päivää sillä puurolla, riisillä ja kanalla. Voi mä olen vaan yhtä hymyä aamusin, kun lusikoin mansikkahilloa naamariin! Odotin hirveetä hiilarihumalaa, mutta taaskaan uhkaukset ei toteutunut mun kohdalla. Mun on pakko olla jonkun sortin supernainen. Mieskin ihmetteli, kun en oo nimeksikään kiukutellut 😉

Huominen alkaa taas aamuaerobisella ja siitä sitten normisti töihin. Töiden jälkeen valmistautuminen kuviin ja studiolla pumppaillaan vielä käsiä. Kuvauksiin asti tankataan samoin kun tähänkin asti, mutta vähän ennen kuvia ruvetaan hifistelemään sipseillä ja kosanderilla 🙂 Jos ja kun saadaan hyvät kuvat, niin saan heittää vaihteen hetkeksi vapaalle! Ihan mahtavaa, kun voi lähtee viikonloppuna vaikka leffaan, tanssimaan, voin tehä ihan tavallista ruokaa, käydään miehen kanssa ulkona syömässä ja muuta kivaa. Kyllä näitä asioita vaan osaa arvostaa taas ihan eri tavalla!

Tässä työpäivän eväät, monipuolista ja ravitsevaa! 😉

Kyllä sieltä jotain alkaa pilkistää! Vielä on ihan hulluna töitä jos kisaamaan asti pääsee, mutta koitan miettiä niin, että taivalta on takana vasta 2kk. Siihen nähden saan olla tyytyväinen!


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *