Lainaa.com

Yleinen

Ei siitä lepopäivästä mitään sitte tullu..

07.04.2013, Miia

Niimpä. Kello kun alko lähenemään neljää, niin mulla alko olemaan jo ihan tolkuton tekemisen puute! Eikä se räntäsade oikeen houkutellut niihin hehkuttamiini ulkohommiinkaan, joten kuvauksia ajatellen menin ensitöikseni käymään solkussa. Yleisesti välttelen solkkuja ja auringonpalvontaa, mutta ehkä muutama kerta ei mulle melanoomaa vielä aiheuta. Solkun jälkeenkin kello läheni vasta kuutta ja mun mieli vaati kahta asiaa; ruokaa tai tekemistä. Näistä kahdesta vaihtoehdosta mun oli valittava se tekeminen, eli omalle salille purkamaan energiaa. Tein reilu puoli tuntia treeniä korkealla sykkeellä, johon kuulu burpeet, erilaisia kyykkyhyppyjä ja muuta riehuntaa. Kivaa oli! Treenin jälkeen pääsinkin sitten lempipuuhaani, syömiseen!

Mun ehdoton lemppari! Kaalia, jauhelihaa ja kesäkurpitsaa paistettuna, helvetisti mausteita ja lisäksi salaattia. Kyllä dieettiruoastakin saa loihdittua hyvää. Todella hyvää!

On ollut yllättävää kyllä haastellisempaa dieetin kannalta lomailla.. Tuntuu olevan liikaa turhaa aikaa, koska tässä kohtaa ei nautiskella alkoholia, ei riekuta baareissa, ei käydä lounailla, ei leffassa (mun leffailtaan nimittäin kuuluu oleellisena osana leffaherkut!), eikä oikeen tee mieli kyläilläkkään, koska aina joku tuputtaa jotain syötävää. ” Etkö sä nyt voi maistaa ees yhtä mun just uunista tullutta pullaa?” No EN!! Ja pyyhit sitä kyyneltä silmänurkasta 😀 Eikä siellä salillakaan voi olla 24/7, sillä lepo on äärimmäisen tärkee osa tätä projektia. Noh, huomenna on paluu arkeen ja töihin, niin se rytmittää mun päivää. Uskomatonta! Kerrankin töihin paluu on positiivinen asia!

Yllämainituista syistä kirjottelen tätä blogiakin aika ahkeraan. Tää todella on aika terapeuttista 🙂

Niin ja joo! Se todella pitää paikkansa, että ensi keskiviikosta eteenpäin ruokalistalleni kuuluu vain parsakaali, kananmunat ja kana. Lisäksi vaatimaton 15g suolaa ja se 6L vettä. God Damn!! :burn: Niillä pitäs lähtee kroppa kuivumaan! Mua naurattaa vielä, mutta katotaan uudestaan tossa viikon päästä ketä naurattaa ja ketä ei. Kuvausta edeltävä päivä sen sijaan kuulosti jo mahtavalta; kuivaa valkkaria, YES PLEASE! (Toivottavasti ei vaan hirveesti kihahda hattuun, ettei tarvii darrassa mennä töihin 😉 ) Ja kuvauspäivänä sitte sipsua, metukkaa ja mitä ohjetta sieltä ny sitte tuli. Palaillaan näihin tuonnempana, mutta ykkösjuttu on se, että parin viikon päästä on koko viikonlopun mittainen irrottautuminen dieetistä! JEEE!


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *