Ilmainen sähkön kilpailutus netissä - Sähköt.net

Yleinen

Hajottaako?

10.04.2013, Miia

No ei vielä! 🙂

Niin se viikko hiilarittomalla dieetillä meni kuin siivillä. Toivottavasti tuleva viikko soljuis yhtä nopeesti eteenpäin. Ajoittain iskee kyllä kauhee nälkä, mutta onneks se vesi pitää kohtalaisen kylläisenä. Annoskoot on entiseen nähden nyt varsin pieniä ja aterioitakin on yksi vähemmän, niin ihmekkös tuo. Äsken vedin treenin päälle proteiinipuddingin, ja voi jestas että se tässä kohtaa maistuu taivaalliselle 😀 Maistatin yksi päivä kaverillekkin sitä suurten hehkutuksien saattelemana, mutta vanhana herkkupyllynä se ei ollu lainkaan vaikuttunut mun tämän hetken ykkösherkusta. Eli kaikille teille herkkupylleröisille kevään paras laihdutusvinkki;  Kun onnistuu pitämään itsensä parikin viikkoa hajuttomalla, värittömällä ja mauttomalla dieetillä, maistuu sen jälkeen esimerkiksi marjapiltti, kuin gourmet jälkkäri konsanaan!

Kohta pitäs mennä valmistamaan huomisen työpäivän eväitä. Aamupalaksi valkuaista ja parsakaalia, nam nam! Pidän itseäni loistokokkina, mutta eilen kun yritin epätoivosesti paistaa niitä valkuaisia ilman rasvaa, niin en varsinaisesti tuntenut olevani Välimäen Hansun saappaissa.. Pannuunhan ne jymähti ja rapsuttelin sitte sellasta kookoshiutaleen näköistä kuivunutta kuraa eväskippoon, ai että… 😀 Onneksi työkaveri vinkkasi, että ne voi helposti kypsentää myös mikrossa, niin tänään kokeillaan sitä! Noh, kanat kypsyy uunissa, niitä mä en voi ryssiä.

Alustavasti mennään tällä ainakin sunnuntaihin ja kattellaan sitten miten jatketaan. Saa nähdä, miten loppuviikon treenit sujuu. Ville huutaa mulle aina ”SÄHKÖÖ SÄHKÖÖ!!”, mutta kohtapa saattaa olla meikäläisen kaapeleista virta loppu 😉 Jaloista huomaan jo nyt, että ne väsyy poikkeuksellisen nopeesti.Onneks saan viikonloppuna molemmille päiville treenikaverin, niin sitte mun on pakko esittää, etteikö muka tuntuis missään. Tänään treenailin olkapäät, kun valmennus siirtyi, eli huomenna on mua jo ajatuksena kauhistuttanut peräosastotreeni, Hitlerin lempeästi kannustaessa. Katotaan selviänkö hengissä 😀


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *