Yleinen
22.05.2013, Miia
Heis!
Tosiaan siinähän nyt kävi niin, että pääsin FINAALIIN! Wuhuu!!!! Tästä syystä sivut siirtyvät nyt tänne —> http://miuku.gym-space.fi/
Siellä jatkan höpöttelyä finaaliin valmistautumisesta 🙂
Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *
Nimi *
Sähköpostiosoite *
Kotisivu
Tallenna nimeni, sähköpostiosoitteeni ja kotisivuni tähän selaimeen seuraavaa kommentointikertaa varten.
Δ