Luojalle kiitos vapaapäivät on ohi ja dieetti jatkuu taas! Mun sisäelimet ei olis kyllä kestäny enää päivääkään. Tein sellasta tieteellistä tutkimusta siitä, paljonko ihmiseen voi ahtaa ruokaa vuorokauden aikana. Lukemat alko olla jo sellasta luokkaa, että mulla on täytynyt tapahtua joku laskuvirhe. En edes kehtaa kirjottaa, mitä kaikkea vedinkään napaani, ettei eräs tietty silmäpari saa tietää 😉
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa, tai no tässä tapauksessa maha. Siinä sohvalla sikiöasennossa, tuskanhiki otsalla mietinkin, että voiko itseään vahingoittaa syömällä liikaa. Tulin siihen tulokseen, että pahinta mitä voi tapahtua, on pieni norjankielen kertaus vessan puolella 😀 Ei tarvinnu onneksi kerrata! Olo on tosin vieläkin aavistuksen raskas, enkä halua enää ikinä syödä herkkuja! Niin varmaan.. 😀 Tää on vähän sama homma kun krapula. ( Itsehän en siitä mitään tiedä, mutta kaverit on kertonu) Sitä vannoo, ettei koskaan enää juo, mutta auta armias kun viikonloppu lähenee, niin ne siiderihyllyt ei ookkaan enää lainkaan luotaantyöntäviä, vaan pikemminkin päinvastoin 😉
Noh, nyt saan taas palata tuttuun ja turvalliseen maitorahka-liha-kasvis dieettiin. Itseasiassa mulla alkoikin jo olla ikävä paistettua kaalia ja jauhelihaa <3 Eilen palailin myös treenin pariin, ja aamulla reippailin aerobiset. Alkaa hiukan hälventyä noi omantunnon tuskat viikonlopulta. Päivällä meen koirien kanssa patikoimaan mettälle ja illalla vielä treenaan ylävartaloa. Kyllä noista vapaasyöntipäivistä vaan saa kummasti motivaatiota treeniin. Ja energiaa myös! 🙂
Nyt vielä pitäisi saada kisahakemus täytettyä ja painaa rohkeasti sitä ”send” naviskaa. Sitten vaan jännitetään miten käy!