Ilmainen sähkön kilpailutus netissä - Sähköt.net

Yleinen

Kropan viimeistelyä

15.04.2013, Miia

Voittajafiilis!! Viimestä kiristelydieetin päivää viedään! Olo on ku zombilla, mutta ny on enää tää ilta lusittavana! Huomenna alotellaan hiilaritankkailu ja saan puuron kera jopa mansikkahilloa! Tässähän vierähtää ilon kyynel pelkästä ajatuksesta. Alkaa olla jo niin nälkä, että aterian päällekkin mun teki mieli jyrsiä vielä sitä parsakaalin vartta 😀 Noh, huomisesta eteenpäin ei tarvii kyllä nälästä kärsiä! Aamupuuron teen 100g:sta hiutaleita, kun normiannos on sen 35g, ei paha! Riisiä vedetään myös jokaisella aterialla, reilusti. Tosin ei tää vielä mikään makunautinto oo, kun tässä kohtaa lähti suola pois.. Mautonta riisiä ja kanaa, nam 😀  Kuulin, että toi tankkaus saattaa nostattaa sellasen kevyen ”hiilarikännin”, eli mun tarvii varmaan ruveta miettimään jo jotain hyviä selityksiä pomolle. Onko tässä fitness-urheilussa yhtään sellasta hetkeä, ettei mun mielenterveys oo uhattuna? 😀 Ei sitä turhaan sanota, että tää on hullujen hommaa!

Treenitkin on menny tähän asti ihan ok, vaikka uupumus iskee paljon nopeemmin nyt. Villeltä ei kyllä heru sääliä yhtään ja viime torstain takareisi-pakara treeneistä olisin halunnut juosta itkien karkuun. 😀 Jalat alkaa vasta nyt olla entisellään! Mut alkaapa sitä tulostakin näkymään, vihdoin! 🙂 Tällä hetkellä kroppa on aika kuiva, niin jännityksellä ootan, miten toi tankkaaminen sitten näkyy. Torstaina laittelen kuvaa kunnosta.

Tän päivän treenit on treenattu, kohta laittelemaan eväitä huomiselle ja vikan aterian kimppuun. Sitte ei muuta kun unta palloon, että aamu ja mansikkahillo tulis mahdollisimman nopeesti 😉

Tässä kuvaa sunnuntailta, kun kiristelyä on takana 5 päivää. Seuraavaks sitte lihaksia täyttämään!


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *