Dieettipäivä 6, So long so good!
Tämän viikon olenkin joutunut (lue saanut) pärjätä salilla itekseen, kun valmentaja otti ja lähti reissun päälle. Hyvin on kyllä mennytkin, eilen illalla kävin vetämässä takareisi-pakara-vatsa treenin hiki pinnassa ja mieli korkealla! Ensi viikolla ruoska heiluu taas, kun Ville palaa sorvin ääreen 😉
Tämän päivän aion vaan lepäillä, koska eilisen loppuverryttelyn ansiosta mun sääret on taas ihan tulessa.. Aamulla tosin käytiin prinsessojen kanssa taas kävelyllä, vähintään yhtä huonolla menestyksellä kun eilen. Nyt neiti nakkia sai vetää selällään perässä, koska hänet oli revitty sängystä ylös ihan liian aikaseen.. Suostu se sitte pienen matkan kävelemään 😀 Viime viikolla kävin hierojalla, joka totesi mun säärien, pohkeiden ja yllättävää kyllä käsienkin olevan ihan sairaan kireet. Kansankielellä penikat vaivaa siis :/ Tylsä kun alkaa olemaan optimaaliset juoksukelit ja nyt joudun jättämään sen huvin toistaiseksi kokonaan. Tänään siis tiedossa venyttelyä, kylmä/kuuma-hoitoa, möllöttelyä ja illalla saunaan! Taidampa pistää oikeen puilla ja tehä jonkun vartalokuorinnan. Jotain hemmottelua edes 🙂 Jos ihan hirvee tekemisen puute iskee, niin lämpimikseni voisin loput meidän terassista raivata lumen alta esiin. Siinä riittää tekemistä!
Kuulimpa jo villiä huhua tulevasta dieetin kiristämisestäkin! Jos sama dieetti pätee muhun, syön vain ja ainoastaan kanaa, parsakaalia ja munia 😀 Hahahaha! Kuulostaa niin hirveeltä, etten voi kun nauraa! Etenkin kun mulle tuli kanansietokyky ylitettyä muutamien iltapäivälehtien juttujen ansiosta. Yhdessä vaiheessa ostin myös broilerin jauhelihaa ja täytyy sanoa, että oksettavampaa tavaraa saa hakea! Täynnä tatinaa, ja paistaessa se meni harmaaksi, ei sellaseksi vaaleaksi kuten yleenä. Makukaan ei muistuttanut mitään maistamaani eläintä. :thirst: Aikasemmin kitisin myös siitä neljästä litrasta vettä, niin eipä mitiä, nyt sitä vedetään sitten 5-6L. Saisinko katetrin, ja jonkun 10L säkin, kiitos?
Ihan pelkällä tahdonvoimalla 😉 Kyllä niitä päiviä tulee, kun miettii, että onko tässä ittensä kiduttamisessa mitään järkeä, mutta ne on onneksi hyvin lyhytaikaisia tuntemuksia! Menee ohi viimestään kun saa taas ruokaa 😀
miten sä jaksat? :O