Ilmainen sähkön kilpailutus netissä - Sähköt.net

Yleinen

Törinää töttöröön

06.04.2013, Miia

Noniin, nyt kun tuo ensimmäinen aivopieru on päästetty ilmoille, niin eiköhän käydä asiaan!

Tosiaan viidettä päivää mennään nyt ”kiristelydieetillä”. Edelleen syön sen viisi kertaa päivässä, mutta hiilareita saan ainoastaan treenijuomien yhteydessä. Ateriat koostuu pyhässä kolmisuudessaan lihasta, kasviksista ja maitorahkasta. As simple as that! No joo niinhän sitä luulis, mutta kyllä tää yhtä punnaamista ja annoskateutta vaan on! Mukava mussuttaa sitä rahkaa, kun vierustoveri nautii kinkku-juusto croisanttia ja karjalanpiirakoita.. Mua vähän peloteltiin, että jossain vaiheessa rupee kypärä jytisemään vai miten se ny meni, mutta suomeksi sanottuna saattaa ruveta nuppi hajoilemaan. Toistaiseksi en oo huomannut mainittavia muutoksia mun mielenterveydessä, mutta ensi viikkoa odotellessa, silloin nimittäin tiukennetaan dieettiä lisää! Vielä en tiedä tarkemmin mitä tapahtuu. Onneks mulla on ainakin äärimmäisen kärsivällinen mies ja tiettävästi vahva psyyke 😉 Ja mä olen kyllä niin loistava kokki, että käytettävissäni olevilla raaka-aineilla vetäisin vaikka ne neljän tähden illalliset! Jälkkäriksi puddingia 😀 Yks naurettava asia tuottaa mulle kyllä päänvaivaa, nimittäin veden juonti! Tiiättekö miten vaikeeta on litkiä neljä litraa vettä päivässä?! Ennen join ehkä 0.5l, joten nyt on kokoajan pidettävä puolentoista litran pulloa silmällä, etten vaan unohda. Niin ja vessassa saan juosta entistäkin tiheämpään tahtiin.. Kohta mä joudun hoitamaan vesilaskun 😉

Huh.. Täytyy sanoa, että blogin pitäminen on kyllä äärimmäisen hyvää ajanvietettä! Tossa aamupalan jälkeen kattelin fiksuna tyttönä neljän tähden illallista, enkä pystynyt enää ajattelemaan mitään muuta, kun että koska saan taas murua rinnan alle. 😀 Tässähän tää aika menee kun siivillä ja kohta mun pitäisi irrottautua koneelta syömään! Mahtavuutta!

Aamun tosiaan aloitin kävelyllä koirien kanssa, tyhjällä vatsalla. Ei sitä kyllä kummemmin liikunnaksi voinu kutsua, koska meidän prinsessat ei oo tottuneet aikasiin aamukävelyihin ja sain repiä niitä perässäni..

Mieluiten meillä koirat viettää aamua tähän tyyliin 😀

Yllä mainitusta syystä jatkoin sitten pienellä kuntopyöräilyllä, mutta aika kevyesti. Eilisen riehumisen jäljiltä mulla kipeyty jännästi lihakset polvitaipeiden sisäpuolelta. En tienny sellasia lihaksia olevankaan. Ehkä ne olikin jänteet 😀 Niin ja energiaa pitäisi riittää vielä ton takaloosterin treenaamiseem myöhemmin tänään. Jalat ja hanuri mulla kehittyykin ihan turhauttavan hitaasti!! Tai ehkä lihakset siellä alla kehittyy, mutta arkkiviholliseni Laardi ei suostu antautumaan, ei vaikka miten oon yrittäny kiduttaa! Koitan olla vielä seuraavan viikon kärsivällinen.. Kyllä se valkonen lippu kohta liehuu!! Laardilla, ei mulla.

Tässä mun surullisen kuuluisat jalat..Kattokaa ny noita! Ja mä ihan oikeesti yritän jännittää jotain lihasta 😉

Jos nimittäin tähän vertaa, niin ei kyllä uskoisi, että kyseessä on sama vartalo! 😀

Perinteisen Cribs-kuvan; Miltä jääkaappini näyttää?

Perinteinen Cribs-tyylinen kuva; Miltä jääkaappini näyttää? No tältähän se! Eli rutosti rahkaa, lihaa ja kasviksia 🙂 Jos sieltä pilkistää jotain epäilyttävää, niin se ei oo mun!

Ja tässä jääkaapin naapurista löytyvät ravinteet 🙂

Ja Cribs-teemalla jatketaan; Oma sali! Täällä mä saan riehua ihan kaikessa rauhassa!

Hurraa! Se alkaapi olla ruoka-aika! Tähän loppuun voisin laittaa vielä pari kuvaa.

Ps. Lupasin alussa, että käydäänhän asiaan, mutta totesin tämänkin päivityksen olevan yhtä päläpälää! Haha! Mun blogi, turhanpäiväset turinat, the way I like it 🙂 Adjö ja seuraavaan kertaan, jauheliha, here I come!


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *